Thursday, July 8, 2010

För er som inte läser min tränings blog (antagligen ingen av er, men länk till den finns nedan till höger blad andra blogglänkar) så har jag hittat tillbaka till gymmet.

Eller, jag har hittat ett nytt gym som jag är lite sådär förälskad i. Jag kollade runt lite på nätet och såg att Friskis&Svettis inte bara har pass och cyklar och så vidare utan att de dessutom har gym. Så jag gick dit härom kvällen för att kolla runt, men först ringde jag och hörde mig för lite. Det lät som de hade det jag ville ha, och när jag kom dit så såg jag att jo, det hade det. Så jag gick med, fast tog 6 månader till att börja med för att se hur jag tycker om det.

Det visar sig att jag tycker väldigt mycket om det. De har mycket mer än vad jag förväntat mig och mycket, mycket mer än vad jag såg när jag tog min lilla snabbvisit dit. Dessutom är det inte jättmycket folk, och även om det är det så är det tillräckligt mycket plats för att det inte ska märkas (iaf så har det inte gjort det än).

Så nu vet ni vad jag gjort denna veckan. Jag var hos min coach i förrgår och allt är fortfarande väldigt positivt, jag ska bara få in min fot nånstans och sen kommer det flyta på (om man ska tro dem).  Annars händer det inte så mycket, men nu när jag har ett gym jag älskar att gå till så håller jag mig nog sysselsatt.

No comments:

Post a Comment