Friday, June 4, 2010

En vecka senare

För ungefär en vecka sedan gick jag med i gymmet och i torsdags förra veckan gick jag dit första gången. Det blev en tur till innan det blev ett break på några dagar, men igår var jag där igen och just nu är jag på väg dit (om ungefär en timme, åt för inte så länge sedan).  I onsdags körde jag ett styrkepass här hemma, och det tog verkligen.

Det är otroligt hur bra minne muskler har - jag strävar inte efter att få stora muskler, men gärna starka och uthålliga. Jag tror jag har kommit igång med det här igen, har inte ätit skräp alls denna veckan (förutom kinamat i måndags) och gjorde ganska bra ifrån mig förra veckan också.

Jag kan ju lika gärna förvarna er redan nu - detta är ingen underhållningsblogg utan endast en blogg där jag loggar framgångar (eller baksteg), vad och hur jag tränar samt vad jag äter.
Visst låter det jättekul!
Nej, kanske inte. Men det är ett sätt för mig att hålla koll på vad som händer och det blir lite lättare att analysera när saker går åt rätt håll och när de går åt fel håll.

Nu kör vi! (eller, jag...)

No comments:

Post a Comment